Ok

By continuing your visit to this site, you accept the use of cookies. These ensure the smooth running of our services. Learn more.

محمد بهشتی نژاد / دو

محمد بهشتی نژاد مادر به مزد با مراجعه به پلیس وین مدعی شده است که من با سفارت ایران در وین در تماس هستم و جاسوسی می کنم. البته مأمور پلیس هنگامی که این موضوع را برایم نقل می کرد خودش می خندید / ادامه از بخش یک

 

 

 

 

تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
که رحم اگر نکند مدعی خدا بکند

 

محمد بهشتی نژاد مادر به مزد با مراجعه به پلیس وین مدعی شده است که من با سفارت ایران در وین در تماس هستم و جاسوسی می کنم. البته مأمور پلیس هنگامی که این موضوع را برایم نقل می کرد خودش می خندید! خوشبختانه این ادعا در اسناد پلیس وین بطور رسمی ثبت گردیده و بدین ترتیب اولاً مشخص است که از سوی این حرامی طرح شده است و نمی تواند به گردن نگیرد؛ دوم اینکه هر زمان دیگری که به هر نحو دیگر چنین ادعایی مطرح شود، مسلم است که از کون کثیف این مادر به مزد برخاسته است. از اینرو علیرغم آنکه به خیال خودش در جهت تخریب حیثیت من اقدام کرده، اما عملاً باعث تضمین حیثیت من شده است، چرا که هم مقامات مسئول اتریش و هم عموم افراد می دانند که جریان از چه قرار است. گذشته از همه اینها درباره چنین مسایل مهمی، پلیس اتریش نیازی به گزارشهای افراد بی سر و پایی مثل این الدنگ ندارد

 

پس از آنکه طبق توضیحاتم در یادداشت پیشین مشخص شد که پیامهای توهین و تهدید اکانتهای ناشناس در اینستاگرام به واسطه به محمد بهشتی نژاد مادر به مزد فرستاده شده اند و پلیس وین هم در جریان قرار گرفت، از طریق واتساپ به محمد بهشتی نژاد مادر به مزد (فرید بهشتی) پیام فرستادم تا اگر اطلاعاتی از من ذخیره دارد حذف کند و دیگر ارتباطی با من نداشته باشد و در صورت تکرار مزاحمت هایش متقابلاً اقدام خواهم کرد که در زیر قابل مشاهده است

 

01.jpg

02.jpg

03.jpg

 

از آنجا که اینگونه جانوران افراد کونده پررویی هستند، بعد از آنکه دستش رو شد و زذالتش بر ملا شد، باز هم از رو نرفت! حدود یک ماه و نیم پس از آنکه پلیس وین را در جریان ماجرا قرار دادم، این الدنگ با مراجعه به پلیس ننه من غریبم بازی درآورده است و بخاطر پیامی که در واتساپ فرستاده بودم مدعی شده است که از سوی من بطرز خطرناکی تهدید شده است. متعاقباً پلیس از من خواست تا برای توضیح درباره موضوع مراجعه کنم و من هم مسأله را توضیح دادم و پلیس هم بر این نظر بود که من تهدید نکرده ام

 

در حاشیه این موضوع مأمور مربوطه که هم صداقت و حسن برخورد من را دید و هم تمامی داستان را می دانست گفت: «ضمناً محمد بهشتی نژاد مدعی شده است که شما با سفارت ایران در وین در تماس هستم و جاسوسی می کنید. صرفاً جهت آنکه اطلاع داشته باشید.»  البته هنگام بیان این موضوع خود مأمور پلیس خنده اش گرفته بود و از بی پایگی این ادعا مطمئن بود. من هم بی آنکه اصلاً قضیه را جدی بگیرم گفتم: «طبیعتاً باید اثبات کند!» و پلیس پاسخ داد که بگونه ای این موضوع را طرح کرده است که قابل پیگرد قضایی نباشد و خودش اعلام کرده است که سندی مبنی بر این ادعا ندارد. در واقع مادرش را به رایگان به حراج گذارده است و خودش را بی آبروتر کرده است و بس

 

 البته من این مسأله را به فال نیک می گیرم، چرا که در اسناد پلیس وین بطور رسمی ثبت شده است که چه کسی چنین ادعایی را درباره من مطرح کرده است و از این به بعد مسلم است که ادعاهایی از این دست از اینجا نشأت می گیرد و از کون همین مادر به مزد برمی خیزد. تا به امروز که هرگز کسی چنین ادعایی نکرده است، از این پس هم هرگز هیچ فرد آبرومندی با چنین خزعبلات سخیفی شأن خودش را در حد این الدنگ پایین نخواهد  آورد. از اینرو با وجود آنکه این الدنگ به خیال خودش در صدد تخریب حیثیت من بوده است، اما عملاً بنیان آبرویم را مستحکم تر کرده است و از این پس هرجا و از سوی هرکس که چنین مسائلی مطرح شود برای پلیس وین روشن است که از کجا آب می خورد. دیگر مثل فحاشی از طریق اکانتهای ناشناس نیست که به گردن نگیرد و انکار کند. این موضوع را هم از این جهت درفضای عمومی منتشر می کنم تا چند و چون ماجرا برای همگان روشن باشد. چرا که هر چه روشن تر بودن چنین مسائلی را از نظر حیثیتی به صلاح خویش می دانم

 

در این میان موضوع جالبی که قابل توجه است آنست که این الدنگ یک ماه و نیم با خودش کلنجار می رفته است که چگونه به من آسیبی بزند و برایم دردسری ایجاد کند و عاقبت از سر استیصال نقش یک قربانی را بازی کرده که از سوی من تهدید شده است! این مادرقحبگان عموماً چنین شخصیت های حقیری دارند! از پشت اکانت های ناشناس اینترنتی احساس قلدری می کنند و کون وارونه می دهند و بزدلانه با چند واسطه دشنام و ناسزا می فرستند، اما در مواجهه رودررو خود را به موش مردگی می زنند! یک لندهور 50 ساله کون کثیفش را هم کشیده است و به پلیس مراجعه کرده است که از سوی من تهدید شده است! حال همین الدنگ در آسایش و امنیت وین از پشت اینترنت توقع دارد که بچه های زیر 20 سال جلوی گلوله اعتراض کنند! مسلم است که چنین بی وجودی شخصاً تخم چنین کاری را ندارد و پس از یک عمر زندگی بزدلانه چند سال بعد جان خواهد کند. مردک ابله به پلیس وین گفته است که من برایش نوشته ام که «ننه ت گاییده ست» و این جمله را به آلمانی ترجمه کرده بود! خاک بر سرت ابله

 

مسأله دیگر این است که تازه متوجه شدم که با چه موجود رذلی در تماس بوده ام که از رذالت بار ترین حقارت ها نسبت به من ابایی ندارد و خوشبختانه به بهترین شکل ارتباطم با این الدنگ قطع شد و پلیس وین هم در جریان موضوع است. همچنین کسی که تا این حد خباثت به خرج می دهد، مسلم است که از این پس از کوچکترین اقدامی علیه من فروگذار نخواهد بود و هر چه از توانش برآید را به کار خواهد بست تا چه بسا کمترین آسیبی به زندگی من وارد کند. از اینرو تصمیم بخردانه ای گرفتم که بیدرنگ پلیس وین را آگاه کردم تا از حمایت قانونی برخوردار باشم

 

خنده دار اینجاست که ابتدا با ژست قربانی آسمان به ریسمان بافته است که از سوی من تهدید شده است، اما چون خودش هم می دانسته است که این خاله زنک بازی ها آتش کون کثیفش را فرو نمی نشاند یک کون جانبی هم داده است که من برای سفارت ایران در وین جاسوسی می کنم. بدین ترتیب عملاً ادعای تهدید اولیه را تحت الشعاع قرار داده است، چرا که اگر مسأله تهدید جدی بود، نیازی به طرح مسائل نامربوطی که سندیتی هم ندارد نبود. در ضمن این مادر به مزد از چه زمانی متوجه شده است که من برای سفارت ایران در وین جاسوسی می کنم؟ پس چرا تا ژانویه 2023 این موضوع مهم را به پلیس وین اطلاع نداده است؟ پس چرا در همه این مدت با من در تماس و ارتباط بوده است؟ مادرقحبه به خیال خود خواسته است تا هر آنچه از رذالت در ذات ناپاکش دارد را علیه من به کار بندد که بازی دهر بیضه در کلاهش شکست. کون لقش و البته جای دیگر کس دیگرش

 

پی نوشت یک

خلاصه ای از این پیشامد را در فیسبوک هم منتشر کرده ام

fb.JPG

 

پی نوشت دو

این موضوع در فوریه 2023 مطابق با بهمن ماه 1401 پیش آمده است و من در همان ماه نامه رسمی قضایی دریافت کرده ام که ادعاهای این فرد بی اساس است. اما به دلیل اولیت های مهمترین که در زندگی شخصی و فعالیت هنری و کارهای دانشگاهی ام دارم تا به امروز مجال بیان آن را از طریق وبلاگم نداشتم و الان هم از وقتی که بابت این موضوع هدر می دهم متأسف هستم

The comments are closed.